Tervise Arengu Instituut ootab tervisest hoolivaid söögikohti osalema kampaanias „Köögiviljad kaalu ei kasvata“. Soovime suunata inimesi valima köögiviljarikkamaid toite. Kampaaniat korraldatakse seitsmendat korda. Seekord on juba registreerunud teiste tervislikku toitumist väärtustavate söögikohtade hulgas näiteks restoran Olde Hansa, tervisetoitu pakkuv kohvikukett Mamo, kohvik-restoran Babulja, Kubija hotell, Villa Wesset, R-Kiosk jt.
Kampaania ajal ootame liitunud söögikohtadelt köögiviljarikaste toitude erimenüüsid või sooduspakkumisi. Menüüd ja pakkumised pannakse üles kampaania veebilehele www.toitumine.ee/kampaania/viljad eesti ja vene keeles, neile lisatakse toitlustuskoha logo ning link kodulehele, samuti hinnad. Kampaania ajal suunavad tele-, raadio-, väli- ja onlinemeediareklaamid külastajad sellele veebilehele. Samuti loositakse leheküljel tarbijamängu mängijate vahel välja köögikombain. Oleme oma kampaaniasse kaasanud ka toidublogijaid.
Söögikoht saab oma ruumidesse üles panemiseks spetsiaalse kleebise, andes sellega külastajatele teada, et kohvik või restoran pöörab tähelepanu toidu tervislikkusele. Väärtust lisab kindlasti ka see, et koht saab oma klientide seas tõsta tervisliku toitumise teadlikkust ning julgustada neid rohkem köögivilju sööma.
- Pakutavad toidud ei pea olema taimetoidud, kuid võiksid sisaldada rohkelt köögivilja.
- Toitudes võiks tähelepanu pöörata ka sellele, et neis poleks liigselt soola ja rasva.
- NB! Kartul, bataat, oliivid ja avokaado toidusoovituste järgi köögiviljade alla ei kuulu. Sellegipoolest võib neid kasutada roogade koostises. Kartul ja bataat lähevad arvesse tärkliserikaste toitainetena ja oliivid ning avokaado lisatavate toidurasvadena.
- Pakkumisi võib koostada ka juba praegu menüüs olevatele köögiviljarikastele toitudele, kuid sel juhul peaks lisaväärtusena pakkuma neile kas hinnasoodustust või ekstra salati- või köögiviljalisandiportsjonit.
- Pakkumiste arvu ei piirata. Vastavalt soovile võib teha igaks päevaks erineva kampaaniatoidu, koostada nädalapakkumised või ka hoida üht kindlat või mitut erinevat pakkumist menüüs kuni kampaaniaperioodi lõpuni (02.10 k.a).
- Kui kampaania jooksul on soov pakkumist muuta, siis tuleb sellest aegsasti teada anda, sest kampaanialehele täienduste tegemine võtab aega 2-3 tööpäeva.
Kampaania kestab 12. septembrist – 2. oktoobrini 2016. Ootame teie sooviavaldust ja pakutava menüü kirjeldust hiljemalt 2. septembriks, et jõuaksime selle tõlkida ja üles panna. Liituda on võimalik ka kampaania ajal. Alates 12. septembrist saab oma pakkumised vormistada jooksvalt kampaanialehe kaudu. Selleks luuakse kampaanialehele koos vormiga eraldi alamleht “Söögikoht, liitu kampaaniaga!”, mille kaudu saab pakkumise edastada.
Kiiremate registreerijate eelis
50 esimest söögikohta varustame trükitud reklaammaterjalidega, milleks on kleebis, kümmel lauarääkijat, mille ühele poole saab osaleja kirjutada kampaaniatoitude info ja neli plakatit, millele saab kirjutada kampaaniapakkumised.
Kui trükimaterjalid saavad enne kampaania lõppu otsa, siis saadame hiljem registreerunutele materjalid elektroonilisel kujul, nii et need saab ise välja printida või trükkida.
Kampaanias osalemine on tasuta ja kampaanialehekülje näidist saate näha aadressil http://toitumine.ee/kampaania/auruti/, söögikohtade pakkumised leiab alamlehelt http://toitumine.ee/kampaania/auruti/soogikohtade-pakkumised/.
Oma soovist kampaaniaga liituda või täiendava info saamiseks võtke palun ühendust aadressil brit@taevas.ee või telefonil 5650 8876.
Tervise Arengu Instituut